2020. február 28., péntek

Madártej paleoósan




Hozzávalók: 
  • 6 tojás kettéválasztva
  • 6 dkg vaj
  • 3 kanál eritrit
  • Stevia (ízlés szerint) 
  • 1 szál vaníliarúd
  • késhegynyi só
  • 1 liter ivóvíz
Elkészítés: 


Egy lapos lábosban föltettem főni a vizet






közben

a csipetnyi sóval felvertem a tojásfehérjét


A forrásban lévő vízbe, vizes kanállal, óvatosan nagy galuskákat szaggattam a habból






fedő alatt forraltam pár percig,
majd szedőkanállal kiszedtem



Amikor elfogyott a fehérje hab, tovább forraltam a megmaradt vizet a kikapart vaníliarúd héjával, majd félretettem hűlni.

Közben kikevertem a tojás sárgákat a vajjal, az eritrittel, a Steviával és a kikapart vaníliabéllel.



A langyos, vaníliás vízzel összeöntöttem,

gőz fölött, folytonos kevergetés mellett besűrítettem.


A forró madártejet ráöntöttem a habgaluskákra


kihűlés után fogyasztásig a hűtőszekrényben tartom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése