2011. július 27., szerda

Buli után

Morzsabál

Milyen kedves kifejezés... Romeltakarítás, rendrakás, még egy koccintás a megmaradt félüveg borral, egy kis fecsegés, kiértékelés, aztán holnaptól indulhat a szekér. 

Lassan vége a nyárnak, beindul a szervezés. Ősztől szeretnék kevesebbet dolgozni, de nem hiszem, hogy sikerülhet.

Ma valami egyszerű, gyors, meleg ételt akartam összeütni, 
így készült el a

sárgarépa leves



Hozzávalók:
  • sárgarépa (reszelve)
  • 1 kanál libazsír
  • petrezselyemzöld
  • só, őrölt bors, vegamix            

Elkészítés:






A sárgarépát lereszeltem
(lehet finomabbra is)
    









Fazékban, a zsíron megfonnyasztottam, kicsit pároltam,


majd hideg vízzel felöntöttem. 
Sóval és a fűszerekkel puhára főztem.






a végén legegyszerűbb egy tojással behabarni, petrezselyemmel megszórni és kész!
Most azonban levesbetétet csináltam hozzá: 

májgombóc:


Hozzávalók: 

  • egy db főtt csirkemáj
  • egy db tojás (sárgája)
  • apróra vágott petrezselyemzöld
  • pici őrölt bors



Összekevertem a májat a petrezselyemmel, borssal  és annyi tojássárgájával, hogy a lassan fövő levesbe galuskákat szaggassak. 
Pár percig főztem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése