2016. április 22., péntek

Forró csoki



/habos kakaó/



















Hozzávalók:
  • 2 púpos kiskanál natúr kakaópor
  • Stevia (fél  mokkáskanálnyi)
kávékrém (tej és tejszín helyett):
  • 2 tojás sárgája
  • 2 dkg kókusz vaj
  • pár csepp vanília (ízlés szerint) 
  • tisztított ivóvíz
  • egy evőkanálnyi Kollagén Peptid por
  • csipet só


Elkészítés:

1.
A vizet fölforraltam.

Fél deci forró vízbe beletettem a kókuszvajat, hogy olvadjon,
egy pici sót és a Kollagén Peptidet


majd, rövid hűlés után, a két tojás sárgáját




és tejhabosítóval összeturmixoltam





2.

Pár csepp vízzel simára kevertem az édesítőt a kakaóporral

egy decinyi vízzel, felhígítottam
és felfőztem



3.
Összetöltöttem egy nagyobb pohárban

   
először a kakaót, utána a kávékrémet (és még pár csepp vaníliát)


meleg vízzel feltöltöttem és tejhabosítóval habosra  kevertem


Finom!!


Kakaózgatás közben elolvashatjuk az alábbi tanulmányt 
a csoki fogyasztásának előnyeiről :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése