2011. január 5., szerda

-Vizsgaidőszak- TEPERTŐS/SÓS KEKSZ

Régóta kísérletezek a tepertős pogival, most megcsináltam!

SÓS KEKSZ


Kisütöttem libahájat  
és a tepertőt kihűlés után ledaráltam. 
Közben fél bögre lenmagliszt ázott és dagadt,

amit összegyúrtam:
10 dkg tepertőkrémmel,
30 dkg áztatott darált mandulával,
2 kanál pörkölt szezámmaggal,
egy kevés őrölt borssal és sóval.

Szilikon lapon, sütőpapír alatt kinyújtottam majd pogácsaszaggatóval kiszúrtam a formákat és közüle kiszedtem a felesleges masszát, amiből
vékonyra nyújtva, mákkal megszórva, ropikat készítettem
(A mákot is megpörköltem előtte egy kicsit)










Szárító fokozaton, sütőben kiszárítottam.

Mikor elkészült, egy kevés tepertőkrémmel kettőt-kettőt összeragasztottam,


de nem kellett volna, mert anélkül praktikusabb és ugyanolyan finom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése