2012. január 26., csütörtök

Habos krémkávé paleoósan




*****















Tartalmas reggeli vagy délutáni kávézáshoz, tejmentesen, kellemesen, gyorsan finomat!


             krémhabos kávé




közvetlenül a feltörés előtt :









mosogatószerrel, melegvízzel alaposan megmostam a tojást
és szárazra töröltem.
majd elválasztottam a sárgáját a fehérjétől,

















a sárgájához tettem eritritet, egy pici Steviát, 1 dkg-nyi vajat és
egy fél deci forró, tiszta vizet (meg pár csepp vaníliát)

















és  tejhabosítóval  óvatosan  habosra kevertem (2 kávéhoz elegendő adag)

(a tejhabosító tárcsája szerencsésen kitekeri belőle
a jégzsinórt!)***


végül
hozzátöltöttem a közben lefőtt, szükség szerint édesített kávét


/xukor nélkül, kevés, vajas meleg vízzel is habosra keverhető/



Habos kakaó-t is hasonlóan készíthetünk 






(Forró csoki)















***jégzsinór










***** falikép
Halász Erzsébet munkája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése