2012. június 29., péntek

Rakott karfiol


húsmentes napokra











Hozzávalók: 
  • egy kis fej karfiol
  • 3 főtt tojás
  • 2 tojás sárgája
  • egy kanál (kókusz) zsír
  • egy csomag petrezselyem zöld
Elkészítés: 

A karfiolt kissé előfőztem sós vízben, lecsöpögtettem és egyenletesen körberaktam egy tálon. 
A főtt  tojásokról lehámoztam a héját, felkarikáztam és rápakoltam a karfiolra, majd egyenletesen megsóztam.



Egy kanál kókusz zsírt megolvasztottam, hozzá kevertem két tojás sárgáját,  pici sóval (majonéz szerű lett), óvatosan ráöntöttem a tetejére és az apróra vágott petrezselyemzölddel megszórtam.




Még egyszer megsóztam, 
légkeveréses sütőben, 180 fokon  kb.10 percig sütöttem.




vagy
Bacon szalonnával
/2015. július/



Ilyen volt...
















Ilyen lett




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése