2012. június 6., szerda

Rablóhús





Hozzávalók:

  • húskockák (egy kevés máj)
  • szalonna szeletek 
  • ketté vágott gombafejek 
  • hagyma
  • zöldpaprika, paradicsom, cukkini-, sárgarépa karikák (ízlés szerint)
  • só, fokhagyma, fűszerek, kevés langyos libazsír






Elkészítés:

A felkockázott húst
a libazsírral, fűszerekkel pár órára bepácoltam,

majd a szalonnákkal, gombákkal, hagymaszeletekkel és a zöldfélékkel



steakpálcákra váltakozva felfűztem.
(mindig hagymával kezdtem és fejeztem be, közepére jöhet a sózatlan májszelet) 





Alufóliába csomagoltam és légkeveréses sütőben 20 percig sütöttem. Félidőben kinyitottam és meglocsoltam egy kis vörösborral...
Amikor elkészült kinyitottam és még pár percig pirítottam a grill alatt.








Salátával, savanyúsággal,
vagy (mint fent) lepcsánka-val
fogyasztható.







Rablólánc
2019. július 14.

Meguntam a pálcikázást,



ezért egy nagy (mokaszin varró) tűvel




cukorspárgára, gyöngyfüzér szerűen fűztem föl a hozzávalókat
(a fentiek között pár karika főzőbanánt is)

























Egy kerek sütőtálon csigába tekertem
meglocsoltam egy kis borral, és lezárt sütőfóliában megsütöttem






















[A maradék hidegen is finom pl. kovászos uborkával...]


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése