2012. június 30., szombat

Rakott brokkoli

karfiollal vegyesen 

Hozzávalók: (1 adag)
  • 25 dkg brokkoli+karfiol (vegyesen) de főtt sárgarépa, zeller vagy karalábé is mehet bele. (zöldbab, zöldborsó nem, mert egészségre káros, vagyis nem paleo)
  • 5-10 dkg sonka v. bacon
  • 2 tojás
  • egy kanál zsír
Elkészítés: 

 
A brokkolit és a karfiolt előfőztem sós vízben, lecsöpögtettem és egyenletesen körberaktam egy tálon. 


Fölszeletelt sonkával megpakoltam 
(ha nincs otthon, sült szalonnával is finom)



Egy kanál libazsírt megolvasztottam, 
összehabartam a két tojással
és kanállal óvatosan elosztottam a tetején. 


















majd átsütöttem a grillben 
(10 perc)


Ha grilltálcán készítjük, akkor elősütjük, és amikor már forró 
akkor csorgatjuk rá a tojást. 
Így nem folyik alá, hanem rögvest megdermed.



Megjegyzés:
természetesen a kutyák körbeültek, úgy asszisztáltak...
a végén kaptak is egy-egy szeletke sült sonkát, de még a maradék sült brokkolit is elkunyerálták...
(ki hitte volna, hogy a kutyák szeretik a zöldséget!?!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése