2010. december 24., péntek

Göngyölt máj





A karácsonyi családi bulira ilyet készítettem. Sajnos a nagy rohanásban nem tudtam akkor lefotózni!  
(Ezek a képek egy farsangi vendégségre készült, hasonló tálról készültek)

Mindenkinek ízlett, és észre se vették, hogy teljesen paleo...

Hozzávalók:

1 kg csirke máj , pulykamáj (vegyesen)
3 tálca szeletelt bacon szalonna
5 db főtt tojás

A bacon szeleteket keresztben félbe vágtam.
A májakat ketté vettem (a szívet különraktam, jó lesz a húslevesbe) .

A fél szeletekbe egyenként belegöngyöltem egy-egy májat, majd sűrűn egymás mellé rakva megpakoltam egy grilltálcát és így, egy tepsiben a sütőben megsütöttem. Egy nagyobb, tálaló tálra megmosott salátaleveleket rendeztem és a közepébe raktam (grilltálcástul) a kihűlt sültet. A saláta szívével, apró paradicsomokkal és csilipaprikákkal, fogpiszkálóra szúrt olajbogyókkal, ecetes gyöngyhagymával és félbevágott kemény-tojásokkal díszítettem. Egy zacskó hámozott, egész mandulát serpenyőben kicsit megpörköltem és egyenletesen rászórtam. Egy nagy tálnyi finom, házi, vegyes savanyúságot vittem mellé. Kenyeret természetesen semmit, de nem is nagyon hiányolták. A mandulát csipkedték hozzá, meg a zöldeket...



Salátalevélben, zöldpaprikával, olajbogyóval nekem is nagyon ízlett...


vagy így...
2013 Karácsony


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése