2010. december 22., szerda

KELKÁPOSZTA LEVES



 Fél kg darált húsból
 1 fej apróra vágott hagymával
 1 kanál zsiradékkal (én mangalica zsírt használtam)
 pirospaprikával, sóval, ételízesítővel, kevés őrölt borssal, pici vízzel 
                                    pörköltet készítek. 


Feleresztem levesnek és beleaprítok egy kisebb fej kelkáposztát.
Sózom, 2-3 gerezd fokhagymával ,és egy mokkáskanálnyi őrölt köménnyel ízesítem.
Fedő nélkül kell lassan főzni, amíg a kelkáposzta megpuhul.
Nagyon jó ízt adhat neki, ha belefőzünk egy kevés szalonnabőrt is! 

Sűrű leves lesz belőle, 4 személyre, 
tálalás előtt még megszórom egy kis borssal. 

ha valaki szereti, felkarikázott házi-kolbászt is lehet főzni bele.





2015. szeptember

amikor elkészült, lecsavartam a lángot és 
főtt tojássárgájával besűrítettem


























tovább már nem kell főzni, tálalható




















A kiürült tojásfehérjékbe 
előételnek kaviár került . . .

 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése