2012. július 14., szombat

Gulyásleves










Hozzávalók (személyenként):


  • 15-20 dkg hús 
  • egy darab szalonna (vagy fél evőkanál zsír)
  • fél fej hagyma
  • 1-1 szál sárgarépa, petrezselyem gyökér
  • zeller, zöldpaprika, paradicsom (fokhagyma)
  • só, bors, őrölt kömény, pirospaprika, Vega-mix, petrezselyemzöld
  • tiszta ivóvíz


Elkészítés: 



A szalonnát felaprítottam és kiolvasztottam, a hagymát felkockáztam, üvegesre pároltam.




Ebben a paprikával és paradicsommal lecsós alapot készítettem, amiben a húst megforgattam, fölöntöttem vízzel és félig megfőztem.



Közben megtisztítottam a zöldséget, karikákra vágtam és hozzátettem, megfűszereztem és készre főztem.


A végén tettem bele a petrezselyemzöldet és
köményes morzsóka'-val
helyettesítettem a csipetkét,
amit mellé adtam kis tálkában.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése